
Zavolejte nám
312 615 126
724 365 968
725 764 775
777 124 470

Napište nám e-mail
info@pecesestricka.cz

Domovskou základnu najdete tady
I. všeobecná poliklinika
K Nemocnici 2814
272 01 Kladno
Najdete nás v prvním patře. Projděte prosklenými dveřmi přímo proti schodům. Po pravé ruce budete mít ortopedii, po levé RTG. Nás najdete po levé straně za RTG v úplně posledních (kabinkových) dveřích. Klepejte silněji, dveře jsou dvojité.

IČ: 27138763 DIČ: CZ 27138763
Společnost je zapsána v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze v oddílu C, vložce číslo 99196, pod sp. zn. C 99196.
Jak podat stížnost
Stížnost je možné podat písemně těmito způsoby:
• dopisem podepsaným stěžovatelem a doručeným na adresu Domácí zdravotní péče,
• osobním doručením adresu Domácí zdravotní péče,
• elektronickou poštou za použití ověřeného elektronického podpisu na e-mailovou adresu info@pecesestricka.cz,
• Pokud stížnost podává sám klient či zákonný zástupce nezletilého klienta, lze ji zaslat i bez platného elektronického podpisu v případě, že je přiložen snímek (scan) stížnosti s vlastnoručním podpisem stěžovatele anebo je ve stížnosti uvedeno číslo pojištěnce příslušné zdravotní pojišťovny,
• příslušnému správnímu orgánu,
• zdravotní pojišťovně, jejímž je klient pojištěncem.
Stížnost musí obsahovat:
• jméno a příjmení stěžovatele,
• adresu stěžovatele,
• jméno, příjmení a adresu klienta, pokud je klient odlišný od stěžovatele (v případě, že je stěžovatelem jiná osoba než plnoletý a svéprávný klient, je třeba ke stížnosti doložit plnou moc klienta k vyřízení stížnosti stěžovatelem),
• vylíčení podstatných skutečností, které jsou podnětem ke stížnosti, včetně uvedení jmen osoby/osob, které/kterých se stížnost týká.
Postup při vyřizování stížností
Přijetí písemně podané stížnosti bude stěžovateli potvrzeno do 3 pracovních dnů od jejího doručení.
Prošetřujeme všechny podané stížnosti. Avšak stížnosti, u kterých nelze jednoznačně identifikovat autora, budou vyřizovány jako stížnosti anonymní, což znamená, že stěžovatel neobdrží o výsledku šetření písemnou informaci.
O vyřízení řádné stížnosti bude stěžovateli podána písemná zpráva, která bude obsahovat zjištěné skutečnosti a závěry, případně opatření přijatá k nápravě. Odpovědi na stížnosti zdravotnického charakteru zasíláme zásadně v listinné podobě doporučenou poštou (nikoli elektronickou poštou).
Lhůta pro vyřízení stížnosti je stanovena na 30 kalendářních dnů od data přijetí. V odůvodněných případech (např. rozsah šetření) lze tuto lhůtu prodloužit o dalších 30 dnů.
Pokud stěžovatel opakuje stížnost, která již byla řádně prošetřena a vyřízena, aniž by uvedl nové skutečnosti, nebude tato stížnost již znovu šetřena. Stěžovatel bude o tomto postupu písemně vyrozuměn.
Šetření stížností se řídí platným zákon č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách a podmínkách jejich poskytování.